خط دیده های ژله ای و مایع
نوشته شده توسط : علی پور

خط دیده های ژله ای و مایع

 بهترين مارك كرم پودر

این خط دیده ها ضدآب می باشند و روی پوست پخش نمیشوند. می قدرت خاطرنشان کرد مثل چسب روی پوست می چسبند و به ویژه برای روزهای گرم فصل تابستان بسیار مطلوب می باشند. در هوای مرطوب و گرم، این گونه خط دیده جایگزین بسیار قابل قبولی برای قلم دیده میباشد که معمولا” چرب میباشد و با رطوبت و گرمی هوا روی پوست پخش می‌شود.

 

 

 

رژ سیرتکامل

 

در صورتیکه پوست خیلی چربی دارید، از رژ گونۀ کم آب به کار گیری فرمائید و در حالتی‌که پوست کم آب یا این که عادی دارید، از رژگونۀ پودری استعمال فرمائید. از رژگونه های کرمی، که دربردارنده کرم قابل انعطاف کننده می‌باشند و در گرمای هوا روان و پخش می گردند به کار گیری نکنید.

 

 

 

خط لب

 

هر رژ لبی با هر خصوصیت و مارکی در شرایطی که روی لب استوار خواهد ماند که گذشته از آن روی لبها، خط لب کشیده شود. خط لب مرزی را روی لب معین می‌کند که رنگ رژلب از آن خارج نمی زند و پخش و منزه نمی‌شود. تلاش فرمایید از خط لب همرنگ با رنگ طبیعی لبهایتان استعمال نمایید. بی تردید” خط لب را قبلی از رژ لب بزنید بنابراین که خطی بدور لبها بکشید و بعد روی لبها را نیز مقداری خط لب بکشید و بعد از آن رژ لب یا این که برق لب بزنید.

 

 

 

از رنگهای تابستانی به کارگیری فرمائید

 

برای پیرایش چشمها از سایه هایی که رنگ های تابستانی را تداعی میکنند به کار گیری نمائید، مثل سبز نعنایی، آبی‌رنگ آسمانی یا این که صورتی پر‌نور. از به عبارتی سایه ای که روی پلکها زده اید یک لایه از ریشه تا نوک مژه ها بزنید و آن گاه دو لایه ریمل روی آن بزنید.

 

روی پوستتان را با پودر درخشان و براق با بدن شامپانی یا این که برنز، های لایت زیبایی بزنید. روی سیرتکامل ها را نیز از همین رنگ رژ سیرتکامل بزنید تا رنگ پوست شما یکنواخت و هماهنگ گردد.

 

به کارگیری از برق لب های که رنگ سرد دارا‌هستند مثل برق لب صورتی، هلویی یا این که قرمز‌رنگ-صورتی درخشش و زیبایی رژ لب را روی لبها، دوچندان می‌کند. همینطور میتوانید با استعمال از یک سوآب مقداری رنگ روغنی واضح روی رژ لب خویش بزنید .اثر این رنگ های روغنی روی لب مثل اثر برق لب میباشد.

 




:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: